E mai si e bine

Am primit odata un brat intreg de liliac, cat 2 geamantane pline cu petale si ochi clipocind a zambet.
Era 3 noaptea, somn, luna mai si n-am apreciat nici pe jumatate gestul.
Era un alt mai cand am furat magnolii din parc si-am alergat pana ne-au lasat genunchii. Aproape am picat pe undeva intre Floreasca si Romana si-am ras frenetic cu crapaturile din asfalt. Mi-am innodat sireturile si am ras mai departe, cu gandul la o portie mare si buna de mancare.

“They don’t teach you how to love somebody. They don’t teach you how to be famous. They don’t teach you how to be rich or how to be poor. They don’t teach you how to walk away from someone you don’t love any longer. They don’t teach you how to know what’s going on in someone else’s mind. They don’t teach you what to say to someone who’s dying.”

Nu te invata multe la scoala.

“They don’t teach you anything worth knowing.” Si cu toate astea le incercam pe toate…
Lucrurile pe care le facem pentru cei pe care ii iubim sunt nenumarate si nemasurate, sunt amuzante sau serioase; uneori sunt prostesti sau stupide, alteori cat se poate de firesti. Insa toate sunt facute cu drag, ca borcanul proaspat spalat si plin cu flori din bucatarie.

E mai si e bine.
(…sa schimb apa la flori, iar am uitat 🙂 )

Image source: Nancy Simutis

