Basic needs

mas eu tenho meu espelho cristalino
que uma baiana me mandou de maceió
ele tem uma luz que alumia
ao meio-dia clareia a luz do sol

mas eu tenho meu espelho cristalinoque uma baiana me mandou de maceióele tem uma luz que alumiaao meio-dia clareia a luz do sol

Diminetile pranzite-s prea frumoase si te intrebi de ce cei mai multi le arunca la cos cand ar putea sa le savureze tiptil cu storurile deschise larg, aroma de ulei de Amor intins pe dupa gat si la moalele coatelor (exista in sticle mici la Plafar) si samba samba samba do Brasil.

Acum ceva timp cand am descoperit ca si poetul era prins dupa vinete, m-am simtit si mai aproape de el.

Voce mi faz felice.

Vinetele se intind in lipie ca pe un cearceaf curat si proaspat calcat, rosiile-s ude si branza maruntita-ntre degete.

Nu-mi amintesc cand samba a fost mai frumoasa ca azi cand am lenevit talpile pe marginea patului cate una, atingand podeaua cu fiecare deget in parte.


Lipia cu vinete se mananca rece de la frigider, cu ardei copti in sos de ulei de masline, apa si otet balsamic – si ei la fel de reci
Neaparat ardeii colorati, cat mai colorati… 🙂

