Revelatii in bucatarie. Stiti vreun club ?

Intentionam sa scriu un post intreg despre the peep-ing culture a.k.a despre cum facebook-ul se incadreaza in marea familie comunista in care fiecare stie ce face vecinul, ca intr-un S.R.I. auto-organizat.

Dupa ce mi-am adunat ideile in timp ce taiam niste ardei, mi-am dat seama brusc ca skill-urile lui Jamie au ajuns in final si la mine, asa ca am mai taiat cu placere jumatate din legumele din casa, extra incantata de miscari. Mai putin si vorbeam cu patrunjelul din ibric explicadu-i ca n-am exersat deloc deloc si ui’ ca mi-a iesit.

Dar nu asta vroiam sa va spun.
Cel mai important din ultimele zile a fost ca in sfarsit am inteles si eu postul.

Mi-a luat ceva. Vreo 28 ani.
Pana acum n-am practicat din ideea ca daca nu inteleg, n-are rost sa imit prosteste, ca o maimuta care face aceleasi gesturi ca un om, fara sa le afle sensul. Nu-s nici fan diete si incercari pentru silueta, nici “obiceiuri de grup” – pentru ca asa face lumea.
N-as putea spune ca am facut ceva in plus sau in minus. Stiu aceleasi lucruri ca inainte si am acelasi mecanism de gandire.
Habar n-am, poate ca era timpul…

E ca un secret pe care nu-l poti deslasui in cuvinte, insa pe care il simti cu totul. Iar pentru prima oara in viata inteleg ce inseamna sa astepti si traiesti cu bucurie postul.

Stiti vreun club al revelatiilor din bucatarie ? C-as vrea sa ma inscriu.



