Welcome to Norway

…pss, pssst: mai stii cand ziceam sa ne mutam acolo ? Sa vedem cum este sa traim intr-o tara cu oameni exagerat de decenti si plictisitor de civilizati ? Mai stii cum ne gandeam sa rezistam cu atata zapada in jur ? tanaaam. It’s sign !!! :mrgreen:

luni, 2 ianuarie 2011

  • Anchorage, Alaska,  -1 grad C
  • Oslo, Norvegia, -1 grad C
  • Bucuresti, Romania, -6 grade C

Dragi prieteni,
Sunt bine multumesc. Ma bucur zilnic de ceva, inventez si reinventez senzatii si impresii.
Ma uit cu ninge in farurile masinilor si vad a magical puffing dragon care scoate fum pe nari in loc de un Opel Corsa inghetat.

Am un sentiment fain ca anul asta va fi grandios – daca voi n-aveti, il dau la schimb pe o café frapé.

Fac exercitii mentale de concentrare (cam de cateva ori pe an, stau prost la capitolul respectiv) si traiesc f mult in mine. Si in noi. Mai ales in noi.

Mi se pare uimitor cand e liniste, pt ca se intampla atata de rar. De obicei imi simt fiecare gand ca pe un ogar de curse, transpirat, concurand alaturi de ceilalti 200 si ceva de ogari obositi, izbindu-se in gardurile stadionului, luand-o de la capat, ridicandu-si botul uscat si aruncandu-se inspre unde vede mai liber, inainte sa-si deschida ochii sticlosi de sete.
Dar acum e liniste, putinele momente cand mintea nu ma chinuieste cu cele multe povesti. Pot observa jurul meu si jurul lui si jurul nostru. Din albul de peste tot.

Am citit undeva “Libertatea mea se traduce cateodata prin faptul ca-mi ling degetele de miere in cele mai pretentioase cafenele” – n-am mai fost de ceva vreme. Oare cum ar vrea sa se mai traduca libertatea mea ? si mai ales in ce limba.

Sper ca sunteti bine, ca va traiti enorm si simtiti monstruos,
Semnat dintre 3 perne: eu

 

