Draga sfarsitul lumii

Draga sfarsitul lumii,

Ma privesti prin ochelarii tai roz Prada colectia primavara vara cu lentila polarizata, ca si cand nu ne-am fi cunoscut niciodata. Stii bine ca te-am zarit stand la coada la cate un patrar de luna si odata chiar la un tulburat frunzos malos de salcie. Te simteam de fiecare data pandind cate o suta de furnici norocoase mai ca poate le aluneca frimitura pe sale sau incercand sa fericesti in adormire niste matinalo-delicato-sensibili.
Nu te-as lasa sa faci ce vrei…asa nu te-as lasa.
Dac-as putea sa-ti pun o piedica sa vii in nas macar o data…

As vrea sa-ti spun ca ma iriti sau ca ma pui in dileme despre cum sa-mi beau ceaiul zilnic, cu ce miscari subtile sa-ntorc foile cartilor citite sau ce mustata sa-i mangai mai intai motanului cand toarce, sperand in continuare la o buna pace intre eu, moi meme si mine, ca la orice personalitate multipla ce se respecta, adora si-ntelege maxim. Maxim am zis.
Dar nu…incredibil. Tot ce imi doresc acum e ca ninsoarea sa se opreasca.

Crezi ca se poate ?

Cu drag,
Eu
Moi meme
Si mine

